måndaag

Då var det måndag igen! Gick väl upp vid 11 imorse, sedan gjorde jag mig klar inför skolan.. Sminket från igår satt ännu kvar.. så jag fyllde bara på med nytt slö som jag var. haha
Sedan drog man till skolan med 11.53 bussen, när jag kom dit hade vi då svenska.. Snackade om nationella och lite sånt.
Sedan var det dags för mediakunskap, som vanligt var halva klassen borta! Är bara jag, pia, steff och martina som är där typ hela tiden! Dom andra kommer och går lite som dom vill. Jan-Ivar babblade på om yrkesroller i media eller något sånt?
Så tiden gick ganska fort ändå, sen fick man sluta en kvart tidigare.. Då drog jag på stan! Skulle leta efter ett blått linne och en röd tshirt. Men fann endast en röd tshirt och så hittade jag ett par gråa tränings/mjukis byxor. Jag gjorde ett impulsköp och köpte dom! Trots att jag egentligen inte har råd, men kanske lämnar igen dom imorrn.. måst fundera.

Efter jag vart på H&M drog jag mot bussen, där möttes jag upp av mimmi som gav mig sin mobil ? och i andra änden av telefonen var christian som ville snacka och höra hur de var med mig efter de som hänt. Hann dock inte snacka klart, för bussen gick och mimmi stressade mig. Var hemma strax före 4, Har bara suttit och nött msn och läst manus..

Ikväll kanske man får sällskap? Hoppas på det iallafall! HAHAH frida ringde nyss, dom har snott bilen och är påväg hit! HAHAHA vilka lirare! Ska ut och ta en rök med dom på 10 min, måst klä på mig, Pussss

Kommentarer
Postat av: iDdLA

vi är riktiga lirare : )

2008-11-11 @ 17:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0