jag gjorde det igen!

Hejsan!
Ikväll kl 19.00 ska man och se Romeo och Julia med teatern, kan faktiskt bli kul. Har hört att den ska vara bra ?

Försov mig imorse igen! Och den här gången pga att jag glömt att ställa klockan, så den ringde aldrig! Lite less man vart då. hahah snart kommer jag vara känd i att försova mig eller något..men ska lägga mig tidigt ikväll så jag orkar upp, och så ska jag ställa klockan också! haha. Men det var rätt chill dag i skolan, kom rätt lagom till lunch tid, så när teatern slutade så  käkade vi, och sen drog vi förbi språklådan en snabbis, sedan drog vi ner till magasinet och hade nutida konst. Vilket är bland det tråkigaste som finns .. haha men vi tog oss igenom dagen.

Men imorrn kanske det blir att fa iväg med Ida och se film, eller något ? ;) Vi får väl se hur det blir imorrn, men mest troligt blir det nog så hoppas jag iallafall.

Nu sitter jag hära och har tråkigt.. tog mig en dusch direkt jag kom hem. Det var skönt, haha.. fast jag är inte alls nöjd med min hårfärg! Varför skulle den bli en grå/råttfärgad ton för?? Men jag ska spara pengar och så ska jag klippa mig, och sedan färgar jag blont igen, typ slingor eller nå.
Men nu ska jag ta mig en snus eller nå och se tv. Pussis

Kommentarer
Postat av: iDdLA

vi åker ;)

2008-11-26 @ 17:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0