its over ..

Hallå!
Hade sovmorgon idag! Hade ingen svenska på morgonen pga att en del hade nationella muntliga, som vi hade igår. Men men, idag hade man bara en lektion och det var teater. På lektionen pratade vi om hur vi ska lägga upp scenografin, och hur vi ska bygga den och allt sånt tråkigt. Det kommer bli jättesvårt känns det som att få till det, men det löser sig nog!
Har vart med Tim en sväng idag, men han for typ nyss hem. Ikväll blir det att fortsätta se vänner ! Det slutade så spännande igår, så jag måste fortsätta se det idag klockan 19.00! Längtar!
Men men, Fick höra att Ida klarade uppkörningen idag ! GRATTIS ! :) Nu ska jag vara lite social på msn, sedan blir det Tv ! puss!




Nu är det över, nu går jag vidare. tack för en fin tid tillsammans med dig, jag kommer aldrig glömma dom tiderna och allt vi gjort och gått igenom tillsammans. Du är min vän, och jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0