fuck this life!

asså fyfan säger jag då bara! Vad är det för jävla skit liv man lever??
Aldrig ska man få vara lycklig, aldrig ska man få vara älskad, aldrig ska man få bli omtyckt för den man är, aldrig ska man få vara glaaad! Jag säger då bara det FUCK THIS LIFE !

jag visste det hela tiden! tänk för att jag visste det, jag kanske är synsk eller nå? Men jag verkar då iallafall kunna se slutet på sånna här saker.. faan vilket skit! varför ? kan jag få veta det?
men det var nog lika bra, om man tänker på allt.. ja var inte redo.. FUCK THIS SHIT.

Känns som jag är fast i samma spår.. jag kommer varken frammåt eller bakåt med mitt liv, det står still. Jag står kvar i samma fotspår, och jag rör mig inte frammåt heller!

What am I supposed to do?
Sit around and wait for you
And I can't do that,
There's no turning back
I need time to move on
I need love to feel strong
'Cause I've had time to think it through
And maybe I'm too good for you ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0