Bad

Dagen började då med att man lyckades försova sig som vanligt ? aa, man kan verkligen säga att det börjar bli till en vana igen :/  
Men jag var så jävla trött imorse.. stängde av klockan när den ringde, och drygt 1 timma efter det så kommer pappa in i rummet för att väcka mig, och då var väl klockan vid 8.. Då tänkte jag stiga upp, men så kommer baltazar in och lägger sig i sängen med mig.. Det var så mysigt så jag somnade om! Vaknade klockan 10.15, då klev jag upp och drog iväg till skolan.
Missade dock teatern! vilket inte var så bra.. men men..

Jag kom typ nyss hem från hertsön också! :) For och badade med Sanna, Sam och Krille ! det var faktiskt kul att träffa dom, var ju som ett tag sen. Alltid kul att umgås med sina gamla klasskompisar x) hehe. Var kul att göra nå annat för omväxlings skull. Brukar bara sitta hemma vid datan för det mesta, så därför var det kul att fa iväg och göra något annat och umgås med lite andra människor som man nästan aldrig träffar. Vi får göra om det snart igen tycker jag !

Nu är man typ helt trött, och ögonen svider av allt klor.. haha. Ska nog strax lägga mig och se lite tv om inget annat kul dyker upp. och robert har man inte snackat med nå heller typ :/ det var längesen som fan sen man snackade med han känns det som.. men han hör nog av sig när han orkar prata hoppas jag.
Ska tatuera mig snart också ! Tror att jag hitttat en som jag vill göra nu.. eller jag vill göra flera, men man måste ju börja med en och jag tror ja vet vad ja vill göra.. det lär ju inte bli så dyrt heller hoppas jag.. Ska bara se till att spara lite pengar, sedan ska jag göra den!! Men nu ska jag typ se tv, pusssheey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0