vistelse i Kiruna med frugan.

Jag for till Kiruna iallafall, och Ellen följde med mig!
Vi var framme i kiruna kring 2 på natten.. sedan for vi omkring en sväng, och så träffade jag Davve & Börje, svin trevligt.. Var ju inte igår man träffade dom precis! Sedan svängde vi förbi statoil och hyrde en film också. och sedan  for vi hem till Denna, Vi la oss och såg filmen vi hade hyrt. Fast den var typ kass.. men iallafall. Sedan såg jag och Denna Jurassic Park, sedan såg jag och Ellen 2an typ. Vi sov inte en blund den natten.. Vi var vakna hela natten och hela lördagen.

Så man var ju lite seg på lördagen men ändå inte trött. Vi for ut och åkte bil och drack nån öl, sedan hem till Tommy en sväng, och sedan köpte vi mat som vi for hem till Denna och åt. Sedan ut igen, och sen hem till Denna för att sova.
mysigt var det! Saknar dig redan din söta lilla underbara sak..
Tommy hade fixat skjuss Hem åt oss, Med LASTBIL! Det var ju inte lite nice att åka lastbil, helt kul och mysigt !

Kom väl hem kring 8-9 tiden! och nu sitter jag här och saknar Denna..



Jag & Frugan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0