tisdag igen !

Jahapp, då var det tisdag igen då ! Som sagt , helgen har vart helt jävla knas och galen, synd att du inte var med Ida! Saknade dig faktiskt. Men igår så var jag en sväng med Tim, vi såg en film som var helt seg.. direkt efter att filmen slutat så ringde Josef, och så drog Tim iväg. - och så var han borta lika fort som han kom! ja det var lite tråkigt, men men..orka bry sig. det tjänar ändå inget till.

Men iallafall, idag hade man bara en lektion, och det var teater! Fick repa den här gången också, det gick väl rätt så bra faktiskt, är rätt nöjd med dagens rep. Efter skolan slutat så följde jag med Cecilia och käkade lite medans jag väntade på Frida och dom. Sen när vi käkat klart så knallade jag iväg till örnen och mötte upp dom. Sedan knallade vi in mot stan för att köpa biljetter till Grace! Inte liiite less jag vart när jag skulle köpa, såklart så har jag inga kontanter på mig och SJÄLVKLART så funkar ju inte mitt kort att betala med. Så vi fick knalla iväg i stormen och hämta ut pengar och sedan tillbaka. Helt jobbigt och kallt var det. men nu har jag köpt iallafall! Och det kostade mig 150 kr, men då är det för 2 ggr. Så nu jävlar ska man besöka krogen för första gången vare sig jag vill eller inte, Nu har jag biljetter och då ska jag gå också! Om jag så ligger med 40 graders feber hahaha. Efter vi fixat mina biljetter så knallade vi till H&M och kollade lite kläder osv, sedan drog jag hem.


En av biljetterna till Grace.

och tänka sig, här sitter man då mätt och spyfärdig och har absolut ingenting att göra.. börjar bli lite långtråkigt att bara sitta och glo framför datan. Men vad annars ska man hitta på? Kanske pluggar lite om det finns ork till det.

Kommentarer
Postat av: iDdLA

jag saknar dig också i helg!

jag missar alltid all dramatik ;o

2008-12-17 @ 14:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0