snart jul..

Fyfan, snart är det jul ! Nu är det verkligen inte länge kvar.. Gud vad tiden gått fort alltså.. Den har bara runnit iväg.
Man har knappt äns hunnit blinka och så poff! Så var denna termin över och snart är det år 2009! Tänka sig.. ?
Har inte äns funderat på vad man ska ha för nyårslöfte ;) haha, men tror det kommer bli att inte vara lika blind nåmer.. utan ska fan inte slösa bort mitt liv och min tid på ingenting. Nä nu har jag faktiskt insett att det inte var värt all den tid att sitta och vänta. Nej, nu får det vara nog..


Har ingenting att göra, sitter här just nu och lyssnar lite musik och har allmänt trisst. Ska väl lägga mig på nå tag och kolla film eller något. Kan ju vara skönt det med.. man måste få vila ut sig lite nu efter helgen som varit. Det vart ett jävla håll igång..haha men kan ju inte förneka att det inte var värdt det ! Hade verkligen grymt roligt, haha..
och så blir det att färga håret i veckan också, tror det blir blont med ljusa slingor! Men nu ska jag kolla om det är nå bra på tv. Pusssshey

I don't wanna do this shit no more!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0