plugga för fulla muggar!

Tjohej, försov mig imorse pga att klockan inte ringde av någon anledning :S jag vaknade 8.45 och så märkte jag att klockan inte ringt. Den var ställd och allting men ändå ringde den inte.. Less jag blir. Men hann iallafall i lagom tid till min teaterlektion..

Nu sitter man här hemma och är skithungrig, men ids inte äta något. och så håller jag på plugga lite smått, men ska lägga mig i sängen strax och hård plugga! Är ju hur mycket som helst som man ska plugga på tills imorrn ! Tycker vi har fått alldeles för kort tid på oss för att plugga... Men vem har sagt att den lärarn är speciellt smart? haha, hon tror liksom man kan lära sig allting inom konst och allt som hänt under 60-70-80 och 90talet på en vecka ! jo sure! Men nu ska jag pluggaaaa..

Kankse uppdaterar mig här sen :) ! Pussssssss


åååh, du vet inte hur mkt du betyder <3
varför ska det vara såhär ? varför kan inte allt bara vara som förr??
Saknar dig vännen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0