party party

i helgen vart det lite fest :)

I fredags så kom tessy förbi mig, =) vi skulle förbi chrille en sväng och vara där.. Fast först for vi och tog ut pengar på coop, sedan mötte vi upp ida och frida och knallade mot chrille. påvägen dit ringde tim och dom.. dom ville absolut vara med oss, så då vi kom till chrille letade vi upp en fest, och så mötte vi upp tim, josef och davve på minimart. Men Chrille drog iväg och lämnade oss :P medans vi knallade vidare mot örnäset , där vi skulle möta upp några som vi skulle vara hos.. Men dom svamlade baara så då drog vi hem till mig och satt där och chilla :)
Sedan fixade jag skjuss hem till allihop , utom tim som sov här :) Nåja.. hände mkt knas den kvällen..

Lördag
: Lisa fyllde år, så hon hade lokalfest . Så då drog jag dit, och så kom Frida och mötte upp mig, och så knallade vi förbi henne och käkade en macka och hämtade lite go dricka :) Sedan gick vi till lokalfesten.
Först vart det ganska tomt där.. var bara tjejer typ, sedan kom det en massa folk, Killar + tjejer.. haha
Det var kul som fan, vi bastade med kläderna på och härjade runt. Sedan fick Tim hjälpa mig hem, för jag drack lite för mycket tror jag. hahaha , sedan så hade jag tappat nycklarna också. Men Ida & Frida har typ hittat dom åt mig nu! Skönt det iaf. får hämta dom imorgon :)

Men söndagen vart lugn iallafall.. Tillbringade den med Tim. Fanns ändå inte så mycket att göra.. så vi låg hemma och chillade framför tvn. Fast först drog vi iväg en sväng och fixade lite godis. Sedan sov han hos mig, och drog hem 7 på morgonen typ...

Ajja, men jag vet inte om jag ska bry mig nåmer eller inte! Du säger bara en massa och man vet fan inte vad man ska tro längre.. Nu får du fan skärpa dig om du vill det du sagt. Annars orkar jag fan inte..

Men men, fan vaknade typ nyss.. hahaha Vaknade först då Tim drog iväg där vid 7, men ville fan inte stiga upp den tiden.. så jag vaknade nu istället :O hoppas bara man kan sova ikv då....Men nu ska jag fixa till lite i rummet sedan klä på mig och fixa mig och sånt.. kankse tar en dusch om den är ledig också. Pusss



Jag, Ida,Tim och Frida i bastun ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0