överlevnads låda!

Hejhopp!

Kom faktiskt i tid till skolan idag :O konstigt nog. Hade nämligen svårt att somna igår, somnade inte förens vid 3 nångång. Och ändå tog jag mig upp! Fast det var tungt, klockorna ringde och härjade men jag låg bara kvar i sängen som en död säl eller nåt. Kände verkligen inte för att stiga upp. Så jag låg kvar i sängen ända tills halv 8, då var jag tvungen att stiga upp för att hinna med bussen som går 07.53. Så då var det bara att stiga upp, borsta tänderna, sminka sig, klä på sig och gå!

När jag kom till busshållsplatsen trodde jag dock att bussen hade gått redan, för jag var där 07.54 typ. Men några minuter senare så dök bussen upp, och den var proppfull som vanligt. Fick stå längst fram och klämmas och trängas bland okänt folk. Men sen kom man till skolan.. Fick tillbaka lite arbeten som vi gjort i svenskan. Hade rätt bra betyg om jag får säga det själv ;) Vg+, mvg- och mvg är inte dåliga betyg att få på arbeten man gjort ! Själv är jag riktigt stolt, eftersom det är det ända ämnet jag ligger på vg-mvg i. =)

Men men, efter svenskan så fick jag en present av Ida, Frida och Olivia! Det var nämligen en överlevnads låda sa dom.
Överlevnads lådan 3,0 hade dom kallat den! haha, och som man hör på namnet så innehöll den saker man behöver för att överleva ;) hahah.

Dom hade även skrivit en fin fin lapp till mig om vad jag kunde använda innehållet till.. hahahah det var riktigt bra skrivet ska jag säga er, men det ska vi inte nämna här! För en sak dom skrev borde nämligen inte så många veta ;) haha iallafall inte en spec person. Tyckte det var som charmigt och roligt skrivet så jag tror jag kommer nog spara den där lappen som ett minne! haha men lådan innehöll då lite allt möjligt bla ; en jättego nalle, drinkpinnar, plåster, tändare, tvål och mkt mera smått och gott !
Tack ska ni ha brudar
<3
- Älskar er!

Har även fått skolkatalogen idag ! och ända bilden som intresserade mig var då denna vackra teaterbild på våran härliga teatergrupp! Vart lite suddig bild, men man ser iallafall vad vi föreställer hoppas jag ? haha
Trivs så otroligt bra i detta umgänge! Trivs bättre med den här gruppen än vad jag gör med min egen klass.
Kommer sakna er alla när skolan slutar!

Teater for life <3 Vi är en grymt härlig grupp, diggar er alla stenhårt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0