mvg, svenska b

HAHA, ville bara inleda dagens inlägg med att säga att jag idag fått mvg i slutbetyg i kursen svenska b ! om jag nu uppfattade det rätt? haha men Inte illa ska jag säga er! Är så jävla stolt över mig själv ska jag säga er, inte bara för att det är mitt första mvg som jag någonsin fått i ett ämne, utan också för att jag fick det i svenska b utav alla ämnen! Det tycker jag är skit bra, det är ett bra ämne att få mvg i. =) det är inte illa ! Fan jag kan inte sluta vara glad, jag är helt överlycklig. Visst nog har jag fått mvg och sånt på uppgifter jag lämnat in, men det är första gången jag får det i slutbetyg ;)

men men, nu ska jag vara lite social med folket på msn, sedan får jag se vad som händer och sker ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0