grace,

Hellu, vart att fara på grace igår med Ellen, Denna, Ida, Frida, Pekka, Martina och Assi. Hade jävligt skoj, men var ganska så full också.. Träffade en hel del folk där inne som man inte sett på aslänge så det var skit kul! Fast idag är man något jävla bakis och trött som fan. Och ont i hela kroppen har jag också.. har ett rivsår på svanken och neråt och nå små märken på handen.. hahah ja man var väl inte direkt stabil igår.. Men hade kul som fan, var verkligen värt det! Käkade visst 2 omgångar på max igår också.. haha har knappt nå minne av att vi käkade där andra gången.. haha. Denna bjöd mig tydligen.. Efter grace var slut typ så vinglade jag, Frida och Denna (?) iväg mot max.. Där hämtade pappa mig, Frida och Ida.. och så skjussade han hem dom och mig.

Sedan kom Denna med taxi till mig på natten, och så var han hos mig.. Sedan på morgonen när jag vaknade var han borta, men hans tröja var kvar och jag hade 33 missade samtal från han + 4 sms.. Vart orolig att han frysit ihjäl eller nå, men när jag ringde han så var han i lägenheten och sov.. Som tur var.. vart ju orolig där ett tag.

Men ikväll så kanske det blir att dra till kiruna ? Är inte bestämt ännu, men Denna vill att jag och Ellen ska följa med dom.. så vi får se hur det blir.. om man ska våga sätta sig i en bil och åka ca 35 mil på ishal väg i 120km/h eller nå.. låter inte så lockande. Men vi får se hur det blir, om jag åker och inte skriver nåmer blogg så då vet ni att jag mest troligt är död.

Några bilder från igår innan vi for till grace


Anna och Denna.


Tommy, Ida och Jag


Frida, Assi och Pekka =)


Jag och Martina ;)


Ellen och Denna, hahah sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0