en evig väntan på bärs..

Tjohejsan! Sitter hemma hos Ellen just nu och väntar på bärs som aldrig verkar dyka upp.. haha
har haft full rulle idag, Yara ringde och väckte mig kl 2, sedan drog vi iväg på stan och sånt .. hon köpte julklappar osv.. sedan drog vi hem till henne och slog in paket och så färgade jag hennes hår. Vart skit fint , är nöjd. haha Sedan stoppade vi in lite slingor i mitt hår som vart över från hennes hårfärg.. vart inte så stor skillnad, men iaf :)
Sedan drog jag till Ellen när Mathias och Yara skulle iväg och jobba.

Och som sagt så sitter jag här hos Ellen nu.. och vi är väldigt uttråkade och vill hitta på något, men det finns ju inte så mycket att göra den här tiden. Så vi får vänta och hoppas på det bästa att ölen eller nåt annat kul dyker upp inom kort.
Men nu ska jag vara lite social med Ellen!

GodJul /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0