dan före doppardan!

Nu sitter man här, dan före doppardan !

Vaknade inte förens vid halv 4 idag hos Ellen, hade fan sovit hur länge som helst om det inte var tack vare att hennes lillebror väckte oss! Nog för att han ringde en timma försent, men iallafall! Han ringde ju.. så vi är tacksamma! Sedan började hon göra sig iordning och duscha osv.. Sedan drog vi till bussen, och kissen hade hon med sig också! och fyfan så den levde om på bussen den stackaren ;) haha , den var typ rädd! Men det hade jag säkert också varit om jag aldrig åkt buss förut. men men, till middag vart det en macka med julskinka.. Mums!

Det löste sig med ölen igår, fick dom ganska sent, men vi fick dom iallafall.. Skönt det.. så slapp man fara iväg idag och hämta dom istället. Men men , jag och Ellen hade då en trevlig natt/morgon hahah.. vi knaprade på kolsvarta pommes och drack bärs och skämde ut oss totalt på msn ;) hahaha, men kul var det ! Men man kan ju inte alltid vara normal, då hade inte livet varit lika roligt om alla var normala ! HAHA, finns det äns nån som är normal? VAD ÄR normal egentligen? Bara ett dumt ord någon kommit på! Ingen är normal, alla är unika!

Men men, imorrn är det julafton! Tänka sig.. man kan fan inte tro att tiden gått så fort som den gjort. Men julen ska jag fira med först pappa och dom, sedan ska jag till mormor på kvällen och vara där med hon, moster och mamma! Vi kommer nog ha det jättemysigt och trevligt. Ser fram emot det.

Fick veta en hemsk sak idag också.. nämligen att Denise har dött.. :/ Så jävla hemskt, kan fan inte fatta att det är sant.. och just hon?! det är verkligen hemskt det där... Vila i frid Denise Markström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0