då var man hemma igen..

Kom nyss hem typ, Har vart iväg en sväng med Malin. Hon kom och hämtade upp mig vid skolan då jag slutade och så for vi och gjorde nå ärenden åt henne osv, =) Så nu är jag hemma igen, hehe.. Nu ska jag bara vänta på tills morsan ringer, sedan ska vi fara in till stan och sola! Ska bli skönt som fan, var ett jävla bra tag sedan.. man börjar ju bli likblek igen ;)
Sedan ska jag hem och duscha och göra mig i ordning, sedan ska jag väl möta upp tusse & frida nånstans, =)
Jag hoppas det kommer bli kul ikväll, längtar verkligen! Ska bli kul att få vara med tusse för engångs skull också.. Man träffar hon ju bara i skolan och sånt annars, så jag ser verkligen fram emot den här kvällen ;) !

 have a nice day! / nöjda nattis ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0