blondin eller brunett?

Har otroligt svårt att bestämma mig vilken färg jag ska färga härnäst ! Måste klippa mig, och sedan ska jag färga håret.. kan ju inte ha den här färgen som jag har nu. Den är så grå och tråkig ! Man blir så deprimerad och tappar lusten till allt när man ser sig själv i spegeln. och så ska det ju inte vara !
Men Malin kanske skulle klippa mig imorrn eller på torsdag, beroende på när hon hade tid ! Härligt att få klippa sig.. Klippa bort allt dött och slitet hår som gör att man ser ännu mer sliten ut än vad man redan är!






















Bjuder på en bild med min nuvarande tråkiga gråa hårfärg!


Sen kommer man till den stora frågan.. Vilken färg ska man färga? Trivs bäst i blont, men det tar så mycket på håret att färga utväxten och det hela tiden. och färgar jag brunt eller någon mörkare färg så får jag en ljus utväxt och så ser det ut som att man är helt kal uppe på skallen, och så kan jag typ inte bli blond igen. Tänker inte ta den risken att bli blond igen om jag väl har färgat mörkt, inte på väääldigt länge iallafall. Så det är ett svårt beslut det där.

Men vilken färg passar jag bäst i ? haha det vet jag inte heller.. Folk tycker olika och även jag. Ena dagen kan jag vilja vara mörkhårig, och sen ena blondin. Sjukt jobbigt det där.. och jag med min beslutsångest gör det inte mycket lättare heller.
Nå en sak i taget, ska klippa mig först, sedan får jag fundera på vilken färg det blir.


Brunett ?


Eller blondin?

Kommentarer
Postat av: Anonym

blodnin

2008-12-03 @ 14:27:28
Postat av: Lisa

Brunett lätt ;p

2008-12-11 @ 21:09:56
URL: http://pluggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0