besök hos yara !

Tjenahejsan !

Har haft fullt upp hela dagen.. Efter skolan var jag med tim ett tag, sedan slutade mitt internet funka strax innan han skulle fara. Så då hade jag inget att göra i nån timma, så då började jag dammsuga och byta sängkläder! STOLT!
hahaha är så jävla slö för att orka göra det annars, men eftersom inte internet funkade så hade jag inget annat att göra, + att det sög på tvn. Fanns inge bra att se =)

Men efter maten mötte jag upp Emelie på bussen och så drog vi in till stan där vi skulle hälsa på yara ;) Fast först skulle Emelie tjocka sig på max lite. höhö, göttans. Men sedan vart jag enormt röksugen, så jag knallade och köpte cigg !
Vilket jag inte skulle ha gjort, eftersom jag endast feströker och har lite dålig ekonomi.. haha men nåja.
Efter Emelie tjockat i sig all den goda maten drog vi mot stina's där vi skulle möta upp Yara gumman. Det var minst 15- ute och vi höll på frysa ihjäl medans vi väntade på att yara skulle komma.
Tillslut kom hon, och då knallade vi till henne, där satt vi och snackade om gamla minnen/tider och uppdaterade varann om lite nyare saker som inträffat sen sist vi umgicks! Var jättemysigt att bara sitta där och snacka med två utav sina bästa vänner, eller som iaf har varit det. =) Och så hade Yara tänt ljus och allt var helt mysigt!

Men sedan vart jag helt trött, och då kom Malin & Aje och hämtade mig och Emelie och gav oss skjuss hem ! Skönt, då slapp man gå till smedjan.. hahah det var verkligen guld värdt att dom kom !  Hade aldrig klarat av kylan ända tills smedjan..

Men nu är man hemma iaf, sitter här och dricker en kopp oboy, och försöker uppdatera mig fort om vad som hänt idag, eftersom seinfeld börjar om nån min.. Så nu ska jag lägga mig i sängen och mysa framför tvn i min nybäddade säng!
Men imorrn ska jag förbi Malin och hälsa på henne , ska bli kul =)

Godnatt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0