äntligen jullov!

Idag började vi skolan kl 9, och jag lyckades ta mig upp trots att jag inte somnade förens vid 3 nångång.. så jag var väldigt trött på morgonen, men jag tog mig till skolan iaf! Ville ju inte missa julmyset ;)
Johan hade gjort det jättemysigt när vi kom dit =) var väldigt trevligt att bara sitta där och fika och snacka om allt möjligt. Det är ju trots allt sista julen vi tillbringar ihop med teatern. Kommer sakna er alla riktigt mycket när skolan slutar !


Så mysigt hade Johan gjort det när vi kom på morgonen!


Maria och Malin leker med bluetooth.

Efter skolan drog jag och Mimmi förbi bikbok och lämnade igen mina jeans och ytterligare engång har färgat av sig! Jag hade inget kvitto på jeansen så jag fick ett tillgodo kvitto att handla vad jag vill i affären för 399 kr ! Det är nice som fan det.
Sedan drog jag förbi Yara och prövade ett par byxor som jag tänkte köpa, och dom passade så jag köpte dom! Så nu har jag iaf ett par byxor till.. eller har väl kanske 3 par nu som jag kan använda .. alla andra är ju förstora. Hade egentligen haft 4 par om jag inte var tvungen att lämna igen jeansen där :/ Men det var ingen idé att ta ett par nya sånna där igen.. dom färgar bara av sig. Jävla skit jeans!

Men men, nu sitter jag här och är ENORMT taggad inför ikväll.. väntar på att Ida ska komma , sedan ska vi iväg och hämta drickat, och sedan börjar våran toppen kväll! Om den nu blir så toppen som man hoppats på,, haha jag och Ida lyckats alltid råka ut för nånting oväntat när vi är ute och dricker tillsammans... HAHA så vi får se vad för knasigt som väntar ikväll, eller om det blir en toppen kväll som vi hoppas på! Hur som helst så kommer det bli KUL, är grymt taggad. LÄNGTAR, kan inte tiden gå lite fortare?? Hahaha, nåja .. pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0