Money money money!


Hoppas nu verkligen att jag får det där jobbet! ;) Då kommer jag bli rik! ;) Ni får fan hålla tummarna på att jag grejar det imorrn. Här gäller det inte att vara någon feg blyg liten flicka, nä här gäller det att vara öppen och utåtriktad! Ååh vad jag längtar.. hoppas, hoppas, hoppas! Jag måste få det! Jag behöver pengarna.. ;)

Bara det inte är en massa helg jobb.. det pallar jag inte med. Inte om jag inte får någon sömn eller lugn och ro.. då pallar jag fan inte. Aja, nu ska vi inte ta ut segern i förskott! *Håller tummarna inför imorgon!* ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: åh okej. najs :D när gjorde du den då? :)

2010-10-21 @ 22:38:46
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0