Härlig dag!



Vaknade 05.40 ;) Var tvungen att fota för annars hade ingen trott mig! Så jag klev upp då och tog mig en rök och sedan tog jag mig en 30 mins promenad. Efter det vart det en dusch och frukost! Härlig morgon!

Jag och Annichen skulle mötas 08.00 i teatersalen för att kolla upp lite musik till min föreställning o repa lite. Helt mysigt det var att lyssna på barn visor och bara vara! Det var så mysigt så jag var tvungen att filma lite, Haha ;)





ALLA NI SOM GILLAR TEATER BORDE KOLLA IN WWW.EDELVIK.SE ;) Sjukt bra skådespelar linje!

Kommentarer
Postat av: jossan

jo, jag kör den. fast jag har 5 dagar istället för den du hade på 3 dagar. jo, jag har fått med ett schema för 5 dagar men tänkte jämföra med 3 dagars å se om jag kan avsluta min fasta tidigare.. börjar bli jobbigt nu.. =((

vore jätte snällt om du ville skriva ner det. kram

2010-05-20 @ 18:01:43
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Tanja

är det en högskola eller ett gymnasium? :)

2010-05-22 @ 21:04:26
URL: http://fireandice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0