Genomdrag imorgon!


Imorgon är det då genomdrag av alla föreställningar som ska visas på lördag! Och min spelas sist så jag kommer bara att få njuta hela dagen och kolla på deras föreställningar medans jag väntar på min tur ;)

Jag kände mig verkligen skit nervös under repen idag! Nu känns det att premiären närmar sig.. åh fan vad kul det kommer bli! Min alldeles EGNA föreställning. Rekvisita, scenografi, regi och allt har jag fått bestämma själv! Eller ja, jag har fått lite regi hjälp av Samuel och Perra! Tack för det pojkar! Men dock så har jag i stort sett gjort allt själv, men dom har kollat igenom och gett mig lite tips osv. Åååh vad kul det här kommer att bli!

Jag ENSAM på scenen så länge! Har nog aldrig stått själv och framfört en monolog på 30 min förut och därför kommer detta bli så kul! En riktig utmaning har det varit och jag valde verkligen en monolog som jag trivs med. Älskar rollen, hennes sätt att utrycka sig och bara vara. Helt underbart! Har aldrig spelat lite psyko förut så de här kommer bli nice!

Kommentarer
Postat av: W E N D E L A

Hejhej, vilken fin blogg du har!



Just nu har DU chansen att bli Veckans Blogg hos mig! Det enda du behöver göra är att slänga in en kommentar där du berättar att du är med och tävlar!



OM det är du som vinner så kommer din blogg ligga uppe bland mina länkar och högst upp (precis under headern) i min blogg!

Lycka till!



Ha en bra dag :)

2010-05-21 @ 10:05:16
URL: http://wendelalindblom.blogg.se/
Postat av: CAMIE

SV: Tackar ^^,

Människor lägger sig i för mycket! Tycker alla borde tänka på vad dem faktiskt säger till andra människor för alla uppfattar inte samma sak på samma sätt!

2010-05-21 @ 17:37:49
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Att utmana sig själv är bland det bästa man kan göra för att utvecklas. Grymt att du ska göra det! :D

2010-05-21 @ 19:28:26
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0