Svar på kommentar.


Oviktigt. om Jag har en åsikt!:
En kvinna ska äta ca 2000 kcal om dagen för att fungera normalt.
Även om du bara ligger i sängen från det du vaknar så behöver du runt 1500 kcal.

Du tror på fullaste allvar att kroppen får i sig alla vitaminer och mineraler på tex en tallrik med fil och två smörgåsar?.

Även om du skulle komplettera med vitaminer så skulle du se ut som ett skelett inom kort.

En stor anledning varför många svälter är att jorden är så överbefolkad. Det bästa långsiktiga vore att låta dom dö ut.

Låter brutalt men så fungerar naturen för alla andra varelser på denna jord.

PS.

Enormt synd att du tidigare svälte bort din fina kropp till ett benrangel.


SVAR: Jaså, en kvinna SKA äta det? hmmm.. så jag MÅSTE äta mer än jag orkar bara för att någon säger att man SKA det.. ? Så om någon säger att man SKA hoppa ner för ett stup, SKA jag göra det då bara för att någon säger att man SKA göra det? haha

Och nej, jag tror inte kroppen får i sig alla vitaminer osv på en tallrik fil och två mackor. Men för att få i sig alla vitaminer så måste man käka nå vitamintillskott för det. Endast mat kan inte göra så att man får i sig allt man behöver.

"Enormt synd att du tidigare svälte bort din fina kropp till ett benrangel. " - jasså det tycker du ? och hur vet du att jag svälte? Det finns nåt som kallas träning, du kanske borde prova på det?

Du verkar inte känna mig om man säger så.. så jag tycker inte du ska öppna käften när du inte vet ett jävla skit :) och stå för din åsikt vågar du inte heller.. haha patetiska människa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att under en längre tid enbart äta motsvarande en tallrik fil och två smörgåsar när man ser ut som du är likställt med att hoppa från ett stup.



Du kommer med 100% sannolikhet dö om du äter på det sättet under längre tid med din kroppsbyggnad, oavsett hur mycket vitaminer och mineraler du trycker i dig.



Om du inte "orkar" äta mer än ovannämnda så bör du omedelbart uppsöka läkare.



"Endast mat kan inte göra så att man får i sig allt man behöver" Absolut att det kan.



"Det finns nåt som kallas träning" Träna utan att äta riktigt är bara bortkastad tid.



Du lider av ätstörningar det är en sak som är klart iaf.



"haha patetiska människa" Jag? du är möjligtvis Luleås största luder genom tiderna.



Du bor ute i någon gudsförgäten håla där du fantiserar om att du ska bli skådespelare.



Snygga "tatueringar" btw.



Du ser så jävla risig och billig ut att man inte vet om man ska gråta eller skratta när man ser ditt anorektiska anlete.

2010-02-11 @ 23:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0