Skippa skitsnacket!


Som ni ser så har jag fått en idiot på halsen som försöker trycka ner mig men som inte lyckas. Och med tanke på de så kom jag och tänka på alla storbloggare som får ta sjukt mycket skit varenda dag, men trots det kämpar dom vidare. Förstår varför tex Kissie gör som hon gör nu.. varför ta skit från några avundsjuka patetiska människor ? Klart man blir less på alla som håller på sådär ..

Folk har verkligen ingenting annat att göra än att lägga sig i folks liv. Och hur kommer det sig att alla sånna är anonyma? Jo för att dom är fega jävlar som inte vågar stå för sin sak. Tycker man något så ska man väl förfan våga stå för det också och inte gömma sig bakom en data skärm och vara anonym. Jag tycker fan inte man ska yttra sig när man inte ens vågar stå för vem man är och det man säger. Ett tydligt tecken på svaghet från den personen.

Det är sjukt lätt att vara kaxig bakom en data skärm, men i verkliga livet hade inte personen ens vågat öppna käften.. Haha, det är ju så sjukt ?
Så skippa skitsnacket tills ni kan stå för det ni säger ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idiot och idiot.

Jag är nog betydligt mer intelligent än dig skulle jag våga påstå.



"jag gör det jag älskar och eftersom jag älskar det så är det absolut inte bortkastad tid!"



Jag älskar att ligga i sängen och sova, men inte har jag det som heltidssysselsättning för det.

Jag är införstådd med det faktum att man kommer ingenstans i livet med att göra det.



"Visste du föresten att dom flesta framgångsrika människor i världen inte haft någon direkt utbildning? Nej det visste du inte. Trodde du var smart?"



Jag vågar påstå att det är skitsnack taget ur luften för att få dig själv att må bättre med din egen livssituation. Överbevisa mig gärna om du kan!.



Du måste dessutom lära dig att skilja på allmänbildning och intelligens.



"Hellre lever jag mitt liv och har kul nu istället för att plugga som en nörd för att leva lyckligt då jag är gammal.."





Det kallas att tänka långsiktigt.



Du verkar utgå ifrån att jag inte gillar det jag sysslar med och släpar mig igenom flera års avancerade studier för att tjäna pengar.



Det kan inte vara så att jag finner det jag sysslar med oerhört intressant spännande och utmanande?.

Att jag dessutom råkar få en bra utbildning med stora möjligheter till ett bra jobb som en bonus.



"Det är sjukt lätt att vara kaxig bakom en data skärm, men i verkliga livet hade inte personen ens vågat öppna käften."



Och vad får dig att tro att jag inte skulle våga "öppna käften" mot dig irl?. Du är inte direkt skräckinjagande om man säger så.

Du ser lite ovårdad och billig ut med dina fula tatueringar men inte nog för att avskräcka mig för att våga tilltala dig.



Jag finner det oerhört löjeväckande att du uttalar dig om hur jag är som person när du inte har en susning om vem jag är.



2010-02-13 @ 23:36:14
Postat av: Sanna

men herregud! stå för vem du är då..

2010-02-14 @ 02:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0