3 dagars fasta på g!


Har just beställt ett "3 dagars fasta" paket från bodystore.com. Det ska tydligen rena kroppen genom att man fastar. Så jag tänkte prova det faktiskt, Det kan vara en bra start på mitt nya liv som kommer börja imorgon (?).
Så nu väntar jag på att det ska komma bara! ;) Ska bli spännande att se ifall kroppen mår bättre efter det.



Här är lite info om paketet från bodystore's hemsida:

"Att fasta innebär en härlig inre detox av kroppen som också påverkar humöret positivt och hjälper kroppen att komma i form. Rätt genomförd är fastan helt enkelt naturens eget sätt att föryngra kroppen, göra den mer motståndskraftig och friskare - en start till en ny och sundare livsstil! Fasta = viktminskning!Många människor lider av övervikt i varierande grad, vilket också ger en utmärkt anledning till fasta. Ju större övervikt man har, desto mer minskar man under en fasteperiod. För att behålla viktminskningen är det dock viktigt att efter fastan inleda ett liv med sundare kost- och levnadsvanor."

Innehåll:
  • 2 flaskor Hälsosafter Ananasjuice33cl
  • 2 flaskor.Hälsosafter Äppelmust 33cl
  • 2 flaskor Hälsosafter Grönskasjuice 33cl
  • 3 st Nyform Grönsaksbuljongtärningar
  • 10 Påsar Pompadour Faste té
  • 1 Burk Glaubersalt
  • 1 st Faste broschyr

Kommentarer
Postat av: jossan

hej! jag håller på å fastar nu fast på 5 dagarsfastan. jag undrar om du skulle kunna skriva hur mat schemat ser ut till mig? tänkte byta ner till 3 dagars men vill se hur stor skillnaden e.. vore super snällt. kram

2010-05-20 @ 11:38:57
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Anso

Hej!

Skulle också vilja veta schemat på 3-dagars fastan, har fem dagars men skulle vilja byta ner till tre... behöver då veta hur det schemat ser ut, vore super snällt :)

2011-01-19 @ 13:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0