tröttsamt

Godmorgon! Vaknade för ett litet tag sen.. är sjukt trött.. fast det kanske beror på att vi först somnade kring 4-5 på morgonen typ. Men igår vart det utgång iaf, vi satt först hos Sofie och drack någon öl där innan vi drog mot cleo. Det var väl kanske inte så roligt på cleo.. och det hände lite otrevligheter så nu har man ett plåster på fingret!! Och dessutom har jag tappat min ring också.. hojja. Men ikväll blir det en lugn kväll iaf. Jag vill bara vara hemma och ta de lugnt ikv och kolla tv eller nå :)

Lägger in bilderna från igår lite senare idag. Orkar inte nu .. tänkte lägga mig i sängen och vila lite. Kram

Kommentarer
Postat av: Ellenor

oh tack så hemskt mycket!

2009-05-16 @ 20:07:28
URL: http://ellpell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0