plopp! och så dog mobilen.

Jag städade lite på rummet idag och gissa vad som hände? Jo, jag tappade mobilen i skurhinken! Lyckat.. jag är ju bara så duktig. Hade fått ett sms av Dennis där det stod "Varför loggar du ut för att städa???" och då trodde jag givetvist att han var sur eller misstänksam eller nå.. så jag skulle ju skynda mig att svara och så plopp ner i hinken! Tog upp den på engång och plockade isär den och började torka av den med handuk m.m.. Men den verkar ännu inte funka. Så nu sitter jag här med en hårtork och torkar den i hopp om att den ska funka !

Det är verkligen skillnad på Nokia telefoner och sony ericsson, tappade min förra mobil (en sony ericsson) i toalettstolen och den funkar hur bra som helst nu! Inte seg eller nånting.. men så fort jag tappade nokian som jag har (eller hade) nu dog DIREKT den kom under vattenytan.. Börjar fundera på om det har nånting att göra med hur Nokia gör sina telefoner eller om det bara är för att den var ganska ny?

Ska inte Nya mobiler vara bättre och hålla längre? Det tycker man ju, men dom blir bara sämre och sämre.. snart tål dom inte äns en stöt utan att dom går sönder.. Minns ni dom underbara 3310orna? dom som tålde allt ! Man kunde tappa dom flera gånger i både vatten och golv utan att dom gick sönder.. Fast displayen crasha väl rätt fort på dom.. men dom höll iaf ! Dom dog inte av någon fuktskada eller nå nästan.. Helt underbara mobiler.. Dagen mobiler tål ju ingenting nästan.. Bara skit telefoner. Fast dom är ju iof snygga..



Räknas utsidan verkligen så mycket? Jag tycker man borde gå efter insidan .. även på mobiler ! Hur snygga dom än är.. men man vill väl ha en mobil som håller också?




Kommentarer
Postat av: ✿ N a t a l i e N i l s s o n

Härligt!

Jag börjar bli förkyld bara :P

2009-05-13 @ 23:02:46
URL: http://natalienilssons.blogg.se/
Postat av: Camilla

Håller med, nya mobiler håller ingenstans! Segt, men jag skulle gärna byta. Håller på att bli knäpp av att inte ha något att göra under dagarna. Känns som om man blir utbränd, fast omvänt =/

2009-05-13 @ 23:05:23
URL: http://foolishnews.blogg.se/
Postat av: Ellenor

ja visst är han söt. Nej man rackars vilken otur!!

2009-05-16 @ 20:26:27
URL: http://ellpell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0