onsdag morgon

Godmorgon allihopa! Har vaknat för ett tag sedan, och nu sitter jag här och surplar i mig lite te.. så gott ! Ska snart bege mig till skolan, vi har en till föreställning idag kl 12.00 :)


Premiären igår gick superbra ! Jag glömde inte bort en enda replik, men sa däremot fel på nåt ord, men det är ju inte så viktigt bara de betyder samma sak. Vi börjar 10.45 idag tror jag ? så jag ska väl börja klä på mig o sånt strax, önska mig lycka till.

Här kommer lite bilder bakom scenen från igår. Ska ta med kameran idag och försöka fota lite fler bilder.


Kommentarer
Postat av: Elin/Tyrone

Maww, vad mysigt med backstage-foton :D saknar redan alltihop

2009-05-08 @ 18:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0