Vad behöver man killar till?


Uppfatta mig inte fel nu, men alltså.. vad behöver man egentligen killar till? Sova ensam vänjer man sig ju vid, laga mat och städar gör man ändå själv. Och blir man sällskaps sugen så finns det alltid vänner och blir man kåt så finns det alltid någon som ställer upp. Så vad behöver man då en kille till? Egentligen..

Jag älskar min kille så uppfatta mig inte fel nu.
Det var liksom bara en tanke. För jag förstår inte hysterin över att man MÅSTE ha en kille. Man gör liksom tvprogram åt desperata morsor så dom kan få sig en kille. Men till vilken nytta egentligen?

Kommentarer
Postat av: Nina

Hahaha klockrent! "Det finns alltid någon som kan ställa upp".

2010-10-01 @ 12:33:35
URL: http://nmi.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0