TRÅKIIIIGT


SATANS HELVETES JÄVLA SKIT FAN VAD TRÅKIGT JAG HAR! Vad fan ska man hitta på? Har ingenting att göra och det är bara skit på tv! Orkar inte städa eller fixa nånting i lägenheten heller. Är för slö.

Och vi har bara 1 tv eftersom älsklingen i princip gav bort våran andra tv på fyllan, så jag kan inte heller slå på en film eftersom han ser på nå skit på vår enda tv. Kul! ;)

Nä nu ska vi inte deppa, ska väl kolla runt på bloggar och se vad för saker dom inhandlat idag och vilka kroppsdelar som ska opereras idag då. Väldigt intressant..

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja det tkr jag med :) hur är det med dig? :>

2010-09-19 @ 20:56:44
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har! :)

Och jätte snygg design!



Ta hand om dig :) kram kram

2010-09-19 @ 21:14:22
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nå personlig tränare då? :P btw har du smsat mig? slog sönder min mobil så jag har inga mobil nummer kvar för jag var tvungen att beställa nytt sim kort också=D

2010-09-19 @ 21:23:55
Postat av: frida

ops råkade glömma skriva min blogg adress :D jag som skrev nyss ett inlägg till dig :D

2010-09-19 @ 21:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0