Tattobokning, trevligt sällskap och bilkörning..


Det är ungefär vad min dag har bestått av. Dagen började med att jag och Dennis åkte mest på skoj till tattostudion i Holmsund för att se om det fanns någon ledig tattotid och det fanns det! Jag fick tid redan om 2-3veckor! Vi trodde typ att vi skulle få en om sisådär några månader eller så. Vi trodde ju aldrig att det skulle finnas en tid nu. Men det fanns det!

Så nu ska jag ÄNTLIGEN göra över min hemmagjorda "pussmunn" tatuering som Dennis gjorde på mig när vi bodde i Burträsk. Den sitter på handleden så jag ska göra över den och täcka hela under armen! Kommer bli nice ;)  Fast det ekar i mitt huvud "DU HAR INTE RÅD, DU HAR INTE RÅD, DU HAR INTE RÅD"! NEJ, jag vet att jag inte har råd. Men jag lever hellre fattigt i en månad bara jag får göra den ;)

Tatueringen kommer att ritas för hand av tatueraren så det kommer bli spännande o se hur det kommer att bli ;) Är inte riktigt säker på hur ja vill att den ska se ut ännu. Men ja har ju 2 veckor på mig att fundera så. ;) FAN VA NICE!

Efter vi vart o bokat tatto tid så for vi runt på affärer för att leta nån slags hylla som Dennis skulle ha, men inte fan hittade vi något. Och sen mötte vi upp Putte o Ronja som vi var med i några timmar. Åkte hem till dom och hälsade på också osv.

Haha nu vart det lite mycket text, men skit samma!


Kommentarer
Postat av: Michaila

Sv. Ja gud det känns underbart gött :D haha tack så mycket :D

2010-09-28 @ 22:09:48
URL: http://michaila.blogg.se/
Postat av: Ida

Kul med en ny tattoo =) jag ska också boka tid här i USA.. ;-)

2010-09-29 @ 06:05:02
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: tack så mycket snygging!;)

2010-09-29 @ 13:04:36
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0