Snart är det dags för..



Känns lite nervöst. Nu är det bara 2 dagar kvar tills vi får veta vilka som ska styra sverige dom 4 kommande åren.. Jag har inte röstat. Dels för att mitt röstkort är hos farsan (?) och dels för att jag inte riktigt vet vad jag ska rösta på. Jag har haft mina tankar om ett visst parti, men sen så har jag läst på någon blogg om det och blivit avskrämd och nu har jag ingen aning om vem jag vill ska vinna valet.

Jag är inte heller så insatt i det dära så det är väl dels därför det har blivit så svårt att veta vilket parti man ska rösta på.. Men jag låter svenska folket avgöra. Jag hoppas att dom väljer rätt och inte bara tänker på sig själva utan på oss alla. Alla har det inte lika bra men man ska inte heller behandlas sämre för det.

Kommentarer
Postat av: Michaila

Jag vet inte heller riktigt vad jag ska rösta på, men tycker inte du ska avskräckas av någons blogg utan gå in på partiets hemsida och skaffa dig en egen uppfattning det är oftast bäst :)

2010-09-17 @ 18:43:25
URL: http://michaila.blogg.se/
Postat av: Honi

Jag tycker absolut att du ska rösta, det tycker jag är viktigt att man gör :) Bli inte avskräckt utan kör på det som faller närmast hjärtat.

2010-09-18 @ 16:11:23
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0