Sluta aldrig tro på dig själv!



Sluta aldrig tro på dig själv, sluta aldrig satsa, ge aldrig upp!
För du kan om du bara vill. Jag har klarat en sak i livet som jag trodde var helt omöjligt. Jag tog körkortet. Det låter säkert som en småsak för alla där ute med körkort. Men för mig var det liksom som att bestiga mount everest. Jag klarade av något som jag trodde var helt omöjligt och som jag även var jävligt rädd för. Jag besegrade rädslan och klarade körkortet eftersom jag kämpade.

Så vad ni än gör, ge aldrig upp! Lyssna aldrig på någon annan än er själva. Lyssna på ert hjärta och gå den vägen ni vill och sluta förfan aldrig kämpa. Ingen ska få trycka ner er eller få er att göra nånting som ni inte vill.

Man kan om man bara vill. Så kämpa och ge aldrig upp förens ni nått er mål. Hellre misslyckas med nånting man vill än lyckas med nånting man inte vill.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv; Haha, nej jag märkte det jag med ^



Jahaja, fan vad nice :D Hur är det med dig annars då?

2010-09-22 @ 08:26:19
URL: http://annahorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0