Jävla monster katter!


Var snäll och for iväg till affären för att handla KATTMAT åt katterna. Sen när ja kommer hem så slänger jag in påsarna i hopp om att Dennis plockar upp dom medans jag går ner till tvättstugan för att hänga tvätten. När jag kommer in så står påsarna kvar i hallen och någon har tuggat sönder en påse med mackor och ALLA mackor är tuggade på! Fatta less jag blir.

Och jag vet precis vem som har tuggat i sig mackorna! Den glupskaste katten på denna jord. Han ÄTER ALLT OCH HELA TIDEN. Han äter upp maten för dom andra katterna och nu våra mackor? Här ska man vara snäll och handla kattmat och så tuggar fanskapet i sig VÅR MAT! Så jävla less jag blir.. Ingen mat för han idag inte! Han har redan fått sin mat för dagen.

Nä nu ska jag fixa lite och sen ner till tvättstugan för att fixa det sista av tvätten.. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Katten blev mätt i alla fall :P

2010-09-26 @ 17:23:45
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hahahha åååh, påminner om Curry lite :D

2010-09-28 @ 06:26:24
URL: http://lisagoescrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0