Varför gör "Gud" såhär?


Folk bara dör i min omgivning och folket runt omkring mig gråter och sörjer hela tiden. Vi blir gamla och feta och vi lever för att arbeta och inte tvärtom. Livet har helt enkelt börjat bli allt för tråkigt för mig. Tror inte jag passar in i detta deppiga samhälle. Jag är liksom en glad tjej med mycket livsglädje och allt jag vill är att få vara lycklig dag in och dag ut och vara omringad av positiva livsnjutare.

Men eftersom att den så kallade "Gud" sabbar för mig hela tiden så finns det inte mycket att göra än att sitta på en soffa och deppa framför något kasst program på discovery.

Kul liv. Men vad ska man säga? "Gud" har ju en plan med allt. Och hans plan verkar vara att utrota all livsglädje på jorden för att sedan döda oss alla en efter en.. Varför gör "Gud" såhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0