Tappat skorna..


Fan så arg jag är. Har typ glömt mina skor hos grannen igår och jag lär ju knappast få tillbaka dom heller. Han lär ju inte öppna dörren om jag plingar på och Dennis ids inte gå dit.. Hm.

Nog kommer jag säkert få tillbaka dom men jag är en sån här brud som måste veta vars mina saker är och ha dom hos mig eller så att jag ser dom för annars så får jag panik. Och så är det nu. Jag hatar när ja inte har koll på mina saker.. Aja, inte mycket att göra åt saken.. Men jag lämnar då inte huset förens jag har skorna på mig. Så är det bara.

Så därför tänker jag protestera och dricka öl ikv så jag inte kan köra bil eller orka dra nånstans imorgon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0