"SMAKEN SITTER I HÅLEN" ?

Se filmen inne i artikeln.

Reklamen "Smaken sitter i hålen" is back!? Anmäldes inte den av någon tant som tog illa upp när dom sa att smaken sitter i hålen och hon tyckte tvärtemot? Ja det gjorde den, men nu är den iaf tillbaka!? Eller har jag drömt? Jag har då för mig att jag har hört just den meningen "Smaken sitter i hålen", medans jag har suttit här framför datan och knapprat på tangentbordet, precis som jag gör nu.

Haha vilka tankar som kommer upp i skallen på en såhär mitt i natten. Borde nog gå och lägga mig..? ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Typ korta stunder. Är mer på Mariehem ;D

2010-10-07 @ 14:11:15
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0