Självklart kan jag ta kritik!


Jag skriver ju inte ett inlägg för att ALLA ska hålla med mig! Nej nej, jag vill ju såklart veta vad alla andra har för syn på vissa saker här i världen. Jag skriver ju bara MIN åsikt, sen får ni andra självklart skriva eran! Jag gillar kritik, det är bra. Dessutom tycker jag det är jätte roligt att läsa alla era åsikter och tankar kring mina inlägg.

Fortsätt kommentera och läs! Det är så kul att ni delar med er utav era tankar o åsikter!

Jag ska svara på alla kommentarer som jag fått senare idag mest troligt, just nu så hinner jag inte. Det räcker med att jag försovit mig idag ;) Så jag ska jobba lite hemma med min monolog innan jag drar iväg till skolan och jobbar mera där. Det är ändå snart lunch i skolan så det är ingen ide att jag drar dit nu, drar dit efter lunch istället ;)

Men nu ska jag göra en kopp kaffe och öva lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0