Negativa människor medför negativ energi.




NEGAVTIVA MÄNNISKOR. - Jag hatar verkligen negativa människor, det finns ingenting positivt i sånna överhuvudtaget? Inte ens en liten gnutta glädje..

Som tex hon på festen vi var på i fredags, den där tjejen jag kom i konflikt med, Hon gjorde verkligen ALLT för att få sin röst hörd. Och inte var det något positivt hon skulle säga? Nej nej, utan hon skulle absolut prata om sin "dåliga uppväxt" och sitt "dåliga liv".

Herregud! Det var faktiskt fest! och på en fest ska man väl förfan vara glad och umgås och inte prata om sitt "dåliga liv". Jag menar.. vem fan har inte haft en dålig uppväxt och ett kasst liv? Det var det som gjorde mig mest irriterad.

Och sen skulle hon börja berätta för Dennis om hur kasst hennes liv var och då vart jag förbannad. Trodde hon seriöst att han skulle bry sig? Trodde hon verkligen att han kom dit för att lyssna på hennes dåliga liv? Nej, knappast! Usch, fyfan vad jag hatar negativa människor som inte kan släppa sitt förflutna, gå vidare och ha kul nångång! Det ända dom pratar om är sitt dåliga liv.. vem bryr sig liksom? Skaffa en psykolog förfan, dom har betalt för att lyssna. En fest är en fest och ingen jävla begravning.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

SV: Ja visst kan de! :/

2010-05-02 @ 20:11:04
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
Postat av: My

Den är köpt på cubus för endast 149 kr :)

2010-05-02 @ 21:40:56
URL: http://mydarnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0