Kärlek är kärlek ♥


Homosexuell, bisexuell eller heterosexuell, spelar ingen roll vilket man är! Kärlek är kärlek och man väljer inte vem man blir kär i, det bara händer. Jag har ingenting emot bögar, lesbiska eller dom som är bi bara för att jag själv inte är det. Jag tycker att all kärlek ska accepteras, dom är inte sämre människor bara för att dom älskar någon av samma kön.

Tanken av två killar som är med varandra känns lite mer obehagligare än om två tjejer är med varandra, och egentgligen fattar jag inte varför. Det kanske är för att det är två kukar det handlar om, lite grovare än det är med två tjejer. Men jag tycker ändå att man ska bli accepterad för den man är.

För kärlek är kärlek vars den än kommer ifrån. Låt dom älska varandra och leva sina liv. Ni väljer väl inte vem ni blir kära i, eller? Det gör inte dom heller.. Bög eller lesbisk är ingenting man bestämmer sig för att bli, det bara händer.. för kärlek är kärlek


>Bild hämtad här<

Kommentarer
Postat av: felice♥

sv:Jag köpte dom på Netto haha :)!

2010-05-15 @ 16:06:46
URL: http://felicehomuth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0