Jag är med och tävlar!



Jag är med och tävlar hos Satanja om 120 ögonskuggor!

Och jag vill vinna eftersom jag endast äger kanske 3 st ögonskuggar i färgerna vitt/glitter, svart och brunt. Jag vill kunna sminka mig i mer färgglada färger och göra massor med olika snygga sminkningar. Men då behöver man ju såklart ögonskuggor i alla möjliga färger för att lyckas få en fin färgglad sminkning! ;)

Så nu får jag hoppas att jag vinner.. vilket jag nästan aldrig gör i tävlingar men det är ju alltid värt ett försök? ;)

Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Har aldrig sett röd ögonskugga:o

2010-05-25 @ 17:01:17
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

De där paletterna är inte dåliga alltså, riktigt härliga färger! Ett tips är att ha en bas innan du applicerar skuggorna (om du vinner dem, håller på dig!) någon krämig bas. Har fått höra det från någon kunnig sminkös. :)

2010-05-25 @ 19:24:30
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0