Godmorgon!


Sov lite länge idag? ;) Ja jag vaknade vid 9 tiden först men jag valde att somna om och sova till typ halv 1. Det är ju helg och då vill jag passa på att sova lite längre eftersom jag har så svårt att sova i vanliga fall.

Igår åskade det som fan föresten. Vi satt ute några stycken på holmen i solen och så hörde vi att det började mullra längre bort. Och sen började det blixtra som fan och vi satt och kollade på blixtrarna och  såg hur dom förflyttades närmare o närmare oss.. sedan vart det muligt och började blåsa o regna. Då var det bara att gå in igen.. så typiskt! Ända gången man sitter ute i solen så ska det ju såklart börja åska, bli mulet eller regna!

Ajja, jag hoppas ni hade bättre väder än oss iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0