Äntligen hemma.


Hejhej! Kom typ ganska nyligen hem.. har varit ute med Dennis och gänget typ hela kvällen. Dom har druckit öl och festat medans jag har suttit där nykter ;) Eller ja, jag tog typ 2-3st  3,5or och nån klunk vin. Jag ska ju ha föreställning imorgon! Jag ska försöka få Dennis eller nån att filma att så jag kanske kan lägga upp en snutt från föreställningen här ;) Det hade varit kul!

Jag var verkligen skit nervös idag under genrepet! Fyfan.. jag skakade som ett cp och dessutom hade jag bara ätit en frukt under hela dagen.. haha men det gick bra! Min lärare sa att jag nådde ut med min energi till alla! och det är det viktigaste! Att man inte bara ger energi till den främre stolsraden utan till hela salen!

Men det kommer gå kanon imorgon! Nu jävlar kör vi ;) haha. Lägger upp en video snart från ikväll;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0