Viktkontroll + Järn c-vitamin




Efter att Johanna och Frippe åkt iväg med bussen så gick jag och älsklingen och handlade lite.

Kunde inte låta bli att köpa en järn + c-vitamin och en viktkontroll. Järn gör en pigg och de behövs verkligen för mig som är ständigt trött. Och viktkontroll ökar förbränningen vilket också är bra för mig eftersom min ämnesomsättning och kropp går på lågvarv.

Handlade också lite grönsaker, bacon, mackor osv. :) Jag älskar fan att handla, trots att det kan vara jobbigt ibland men det är fan kul ! Synd bara att konsum inte har så stort urval av varor..

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

De är bara bra (:

vad ska du göra idag då ?

2010-03-07 @ 14:31:56
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0