Rädslan för att misslyckas.


Imorgon är det skola och som alltid innan det är skola så dyker min rädsla upp. Rädslan för att misslyckas med dagens lektioner, rädslan för att inte klara av uppgifterna, rädslan för att klassas som dom sämsta.

Nu pratar jag inte om vanlig skola där man sitter i en bänk och glor, utan ja snackar om skådespelarutbildningen jag går. Det är en tuff utbildning och man måste verkligen satsa 100% om man ska lyckas med utbildningens uppgifter. Jag tränar såklart på det jag måste träna på.. men om det räcker vet jag inte. Ibland känns det som att jag inte kan slutföra en uppgift och det gör så jag mår dåligt och får ångest.

Jag är inte dålig, jag är inte alls bland dom sämsta. Tvärtom! Jag har utvecklats så enormt mycket det senaste året så jag är snarare påväg uppåt än neråt. Jag vet att jag kan klara allting och nå min dröm att bli skådespelare om jag bara vill det. Och det vill jag! Det är min dröm och självklart ska jag inte misslyckas! Jag har kommit långt men än är jag inte framme vid mitt mål. Men jag tänker inte ge upp förens jag nått mitt mål.

Trots denna rädsla så tänker jag ändå satsa allt och slutföra det jag påbörjat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tack tösan :D

2010-03-21 @ 21:11:55
Postat av: Jennifer

Vad spännande din utbildning verkar :)

Har du vart med i tv eller nåt nån gång?

2010-03-21 @ 21:28:39
URL: http://jennifergracesoderstrom.blogg.se/
Postat av: noor

skit bra program:)

2010-03-21 @ 23:32:42
URL: http://elhessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0