Jag vill flytta.


Jag står inte ut en sekund till i den här lägenheten. Den är gammal och fallfärdig och ingenting i den funkar som det ska! Duschen var knäpp i nästan 6 månader utan att "hyresvärdarna" gjorde något åt saken. Jag tjatade och tjatade på dom om duschen och dom sa: "Okej, men vi ringer en rörmokare i veckan". Men inte fan kom det någon jävla rörmokare? Nä, utan min pappa fick komma ner hit ända från luleå och byta ut kranen. Och innan dess fick jag duscha i ISKALLT eller SKÅLLHETT vatten.. kul va?

Sen så är golvet paj :S golvplattorna verkar inte riktigt sitta fast ordentligt. Och inte nog med det så vakar hyresvärdarna över oss som om dom vore gud eller nå. Ligger det en ölburk på tomten så är det givetvis VI som slängt den..Det kan absolut inte vara någon förbi gående person som slängt en burk där någon helg, nej nej, det är ju VI som gjort det. Eller så inte.

Jag förstår mig verkligen inte på dom där människorna.. jag h-t-r dom. Jag längtar tills jag slutar utbildningen och får flytta härifrån! Så sköööööööööööööönt det ska bli. Flytta till något eget där man verkligen kan slå sig ner och verkligen bo och veta att man inte kommer behöva flytta inom dom 2 närmsta åren iaf. Ja jag längtar iaf..

Men vars ska man flytta? Det är frågan..

Kommentarer
Postat av: Ammi

sv: jaa! :)

2010-03-22 @ 18:27:43
URL: http://aaammii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0