Internet krånglar.


Hej! Nu har äntligen internet börjat funka och man kommer in på internet sidor osv.. MEN, nu håller internet istället på att stängas på och av hela tiden! Väldigt irriterande eftersom ja håller på kolla efter lägenheter vilket är ganska panik nu med tanke på att vi ska va ute härifrån om 3 månader.

Men Dennis vill INTE bo i luleå, utan han vill bo i umeå, men där finns det inga lägenheter så ja vet inte hur vi ska göra.. Eftersom det är han som måste stå på lägenheten.. Ja de är lite problem nu. Han bor hellre i kiruna än luleå.. hmmm. Vem fan vill bo där ? Nog för att luleå också suger men där är det iaf lite bättre. Där finns det iaf affärer att gå på och inte bara 1 enda i hela "stan".

Ja det är verkligen panik nu känner jag men de verkar han inte fatta.. Och ja har inte heller hunnit äta någonting idag ännu så ja börjar känna mig ganska irriterad.

Kommentarer
Postat av: «PinkieLaady

sv; det är inga fel, det är vissa som har problem bara :) men vill du att jag skickar koderna till din mail så skriv ett mail till mig med vilken design. Så skickar jag det så fort jag kan, har kö på mailen ;P

2010-03-30 @ 18:39:19
URL: http://pinkielaady.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv_ åh tack så mkt:) bra skrivet också i de första inlägget men det går inte att kommentera:(

2010-03-30 @ 22:53:51
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0