Hitta dig själv.


Kollade in på Nathalies's blogg och hittade ett intressant inlägg om att hitta sig själv. Så jag tänkte skriva några tankar om det som kom upp.

Alla kanske inte riktigt tänker på sig själva och vem man egentligen är? Man är för upptagen med att försöka vara andra till lags så att man glömmer vem fan man är egentligen.. Om jag ska vara ärlig så vet jag inte heller riktigt vem jag är. Förut var jag den galna impulsiva och sociala tjejen..(hon finns ännu kvar i mig, men dyker upp allt för sällan.) men efter att ha varit fast i förhållanden i nästan 3 år i rad så har man blivit någon man inte är. Det är sällan ens rätta jag dyker upp. I bra sällskap så kommer den riktiga Sandra fram, men det är allt för sällan.

Jag är inte såhär.. jag är inte den här tystlåtna tjejen som bara sitter och håller käften! Nä det är inte den här jag är.. eller jag kanske har blivit såhär? Det kanske är det här som är mitt rätta jag nu? Men det kan det inte vara.. jag är inte såhär. Jag känner mig rätt vilsen ibland.. vet inte alltid vem jag är eller vem jag ska vara. Och jag tror det beror på att man dels är i ett förhållande.. i ett förhållande kan man inte alltid vara sig själv. Eller JAG kunde inte det i ett förhållande som jag hade just innan jag träffade Dennis.

I nästan 2 år var jag någon jag egentligen inte är. Jag levde ett liv jag aldrig trodde att just jag skulle leva. Jag är inte missnöjd och jag ångrar absolut ingenting. Dom tiderna var underbara, men jag levde ett dubbelliv. I skolan var jag en tjej och bland min pojkvän och våra vänner så kunde jag vara en helt annan. Men kul hade jag! ;)

Men nu håller jag på hitta mig själv igen, då och då kommer den riktiga Sandra upp inom mig :) Jag är på rätt spår.. men det tar tid att hitta sig själv, sin stil och sitt eget liv som man vill leva. Det är viktigt att hitta sig själv och veta att just det här är jag, såhär vill jag leva och det är såhär jag vill se ut.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Förstår dig.

Det är svårt

2010-03-04 @ 16:16:03
URL: http://nathaliestankar.bloggproffs.se
Postat av: elina

har frågestund! ställ nån fråga? kram

2010-03-04 @ 17:29:08
URL: http://elinawikman.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

näh jag bor i pite men har polare där, ska va me dom :))

2010-03-04 @ 17:56:31
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Nathalie

sv; Tack så mycket!

Allt bra med dej?

2010-03-04 @ 17:59:38
URL: http://allasbejjbi.blogg.se/
Postat av: lindha & felicia

tack ska du ha :)

2010-03-04 @ 18:03:22
URL: http://likesisters.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0