Piss


Fan vad jag känner mig deppig.. mår verkligen inte alls bra. Känner mig arg, ledsen, less, irriterad och trött. Men varför? Imorgon är det skolavslutning och då ska man vara glad och taggad! Istället för att sitta här så borde jag istället leta fram nå halv snygga kläder som man kan ha imorgon. Men istället så sitter jag här och deppar.. låter som nå jävla emo barn, men så är det inte. Jag har bara en dålig dag helt enkelt.

Någon som vet nå bra musik som man blir glad av ? :) Orkar fan inte deppa.. Inte nu, inte idag, inte imorgon!

Kommentarer
Postat av: Linh

SVAR: tack<3 din meed (LL) jag har typ aldrig hört om någon som vill bli skådespelare, det är väl roligt att få höra!<3

2010-06-03 @ 19:48:55
URL: http://sweetlinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0