Överlevnads saker




Det här ska jag nu leva på medans jag är sjuk! Har käkat en rost macka imorse och sedan en halv baguett till lunch och det gick knappt att svälja det.. Har fått så jävla ont i halsen så det går knappt att svälja nånting så jag har nu köpt mig lite soppa som kommer vara mycket skönare för halsen.

Jag är föresten i älvsbyn nu också och jag fattar fan inte varför jag är här.. har feber, huvudvärk, halsont och känner mig helt nere men ändå är jag här och ska köra bil.. fyfan.

Nä men nu måste jag vila, orkar fan inte sitta vid datan ens..

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Usch, halsont är INTE kul, speciellt när man har så mycket gott man vill äta. =/ Mums för baguetter och rostade mackor!

2010-06-29 @ 20:16:37
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0